У Полтаві до капітального ремонту готують вул. Красіна. Кладуть бордюри. Вулиці в обласному центрі ремонтують третій місяць. Почали не за графіком. Пізно оголосили тендер на проведення робіт. Зазвичай робили це з лютого. Тепер водії нарікають, що дороги ремонтують повільно.
У п'ятницю, 15 липня, по обіді у пров. Рибальському стоїть трактор. У тіні на бордюрі сидять четверо працівників шляхово-ремонтного будівельного управління.
— Пройдіться містом. Сьогодні всі "дорожники" так працюють, — каже Віталій Гордієнко, 29 років. — Відомості на зарплату побачили. Нам по 3 тисячі обіщали, а получаєм по 1600.
Ремонтники починають із 8.00, працюють до 17.00. Кажуть, на деяких ділянках затримувалися до пізньої ночі.
— Янукович мав приїхати на футбол (5 липня на матч "Динамо" — "Шахтар". — "ГПУ"), — каже робітник, не називається. — Дощ періщить, наші Жовтневу вкатують. Спішили успіть. А він не приїхав. Тіко Ахметов. У нього машина і болотом пролізе. Даже з вікна не виглянув на наші дороги.
Ямковий ремонт провели в мікрорайонах Огнівка, Алмазний, Центр, Браїлки, полагодили Половчанський міст, частину вул. Сінна.
— Зараз міняємо борти на Красіна, готуємо вулицю до капітального ремонту, — каже 48-річний Сергій Білан з управління житлово-комунального господарства. — Вибила з графіку дощова неділя. На мокру дорогу класти асфальт не можна, буде неякісне покриття. Та всього не вгадаєш. Буває, зранку замовили машину асфальту, а в обід дощ пішов. Уже ж не викидати його. Робитимемо до холодів.
1 кв. м нового покриття коштує 170 грн. Торік на ремонт доріг витратили 14 млн грн. Цього року з міського бюджету виділили 21 млн грн. Із них 3 млн грн міський голова Олександр Мамай перенаправив на купівлю дорожньої техніки.
— Беремо два катки, великий і малий, асфальтоукладчик і фрезу, — каже Олександр Федорович, 43 роки. — Останні 10 років дорогу тільки латали. У деяких місцях її треба перекладати наново. Щоранку об'їжджаю місто. Знаю кожного робочого з ШРБУ. Дорогу від дому до міської ради спеціально для себе не робив. Може, наступного року. Мені трохи легше — машина джип, і в жінки також. Попаду в яму — матюкнувся і далі поїхав.
Мамай із дому до роботи їде через вул. Великотирнівську, Калініна, Фрунзе і Жовтневу.
— Потужності робіт малі. Ям багато, навіть по кільцю, — каже 29-річний Андрій Лямін. Сім років працював заступником начальника житлово-комунального управління міськвиконкому. Звільнився за власним бажанням на початку року. — Асфальтують великі ями, малі пропускають. Кожна вибоїна щодня збільшується на відсоток. Фрезерувальником видовбують ями, стоять вони по кілька тижнів. Такого допускати не можна. Водії через них б'ють машини.
Коментарі