На думку політолога, голови правління Центру прикладних політичних досліджень "Пента" Володимира Фесенка, політтехнологам Наталії Королевської не слід було концентруватися лише на рекламі, яка не дала бажаного ефекту.
Про це він сказав на прес-конференції в Києві.
"Мені здається, що це в першу чергу поразка політтехнологів Королевської, а також інвесторів цієї партії, які обрали абсолютно програшну стратегію виборчої кампанії, - говорить він. - Вони зробили ставку тільки на рекламу. Це була маркетингова стратегія виборів. У нас уже було кілька прикладів, коли ставка лише на рекламу, тільки на відомі обличчя не давала ефекту".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Свої 30 відсотків голосів "регіонали" купили"
На думку політолога, злий жарт з інвесторами, які підтримали цю стратегію, зіграла ситуація навесні, коли масштабна рекламна кампанія дала зростання рейтингу до 3%.
"Вони вирішили, що це дасть ефект і далі. А коли почали всі вести активну рекламу, цей ефект перестав працювати. На фініші ми побачили, що почав працювати опозиційний ефект і ефект реальних партій, а також ефект гострої політичної боротьби між владою та опозицією. І коли виникає така ситуація, то ця третя сила може провалитися, що й відбулося з Королевською", - підкреслив Фесенко.
Коментарі
9