вівторок, 17 лютого 2015 05:05

"Товар відправляємо, а замовник за ним не приходить або повертає назад"

Автор: підготувала Яна РОМАНЮК
 

— Пішов на поводу в дружини і відкрив інтернет-магазин одягу. За рік вклали 210 тисяч гривень, а заробили — 160, — каже киянин 46-річний Богдан Сорока. У грудні торік закрив інтернет-магазин "Модная одьожка". Товар, що залишився, розпродує в магазині свого племінника в Житомирі.

— Заплатив 18 тисяч гривень двом хлопцям. За місяць зробили мені сайт, — розповідає Богдан Петрович. — Почали торгувати одягом з Європи у серпні 2013-го. Євро тоді був по 10,8, долар — 8 гривень. Спочатку працювали як посередники. Викладали на сайті фото товарів. Ціни давали з накруткою 20 відсотків. Сайт наповнював син Петро, взяли на роботу кур'єра. Наша трикімнатна квартира на Нивках перетворилася на офіс і склад. Добре продавалися дитячі, жіночі речі, бо 90 відсотків покупців — жінки. Торгувати було вигідно. На деяких товарах, які в Польщі чи Німеччині купували по акційній ціні, зароб­ляли вдвічі більше. 2014-го продажі впали спочатку на третину, а потім — на половину. Змушені були підняти ціни. Покупців стало мало, по два-три замовлення на день. Товар відправляємо, а замовник за ним не приходить або повертає назад. За пересилку доводилося платити самим. Три тисячі віддавали за оренду складу. Речей назбиралося багато, у квартирі не вистачало місця. Я міг ще рік чи два вкладати гроші, але вирішив закрити магазин. Радився з людьми, які консультують підприємців. Кажуть, із бізнесом треба зачекати до осені 2016-го. Товариш продавав в інтернеті продукти з Італії. Влетів на 2 тисячі євро. Перед Новим роком завіз багато сиру й ковбаси. Делікатеси не розпродав. Частину заморозив, дещо роздав родичам.

В інтернеті українці купують одяг, прикраси, побутову техніку, косметику й парфумерію, товари для дітей. Щоб зекономити на доставці, більшість покупців самі забирають товар з офісу інтернет-магазину. Лише 10% користуються послугами кур'єрів.

— Прогоріти зараз легко. Особливо тим, хто має справу з імпортним товаром, — говорить бізнес-консультант Роман Васильєв, 38 років. — Знайомий у вересні закрив інтернет-магазин, де продавав уживані меблі з Німеччини. Перевозити їх через кордон заборонили. Почав возити з Польщі побутову хімію й продукти. Створив замість магазину сторінку в соцмережі. Мав гарні продажі торік восени. Але коли злотий став по 6,5 гривні, товар у нього купувати перестали. Бо вітчизняні порошки й ковбаса, порівняно з польськими, тепер дешевші. Покупці йдуть на ризик і замовляють в інтернеті, щоб зекономити, а не переплатити. Вигідно торгувати дитячим одягом, памперсами, парфумами. За техніку не беріться, бо конкуренція серед таких інтернет-магазинів дуже велика. Вдалий час для відкриття інтернет-магазину вживаного одягу.

30 тисяч гривень — за стільки продає інтернет-магазин із доставки квітів і вазонів киянин Леонід Борисюк, 32 роки. Збирається виїжджати до США. Повідомлення про продаж розмістив на сайті безкош­товних оголошень. Також покупець отримає клієнтську базу, телефони постачальників. Інтернет-магазинові 4 роки. За словами Борисюка, щодня можна заробляти до 500 грн. На свята — до 5 тис.

 

Зараз ви читаєте новину «"Товар відправляємо, а замовник за ним не приходить або повертає назад"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути