вівторок, 25 вересня 2007 17:58

Радянський лімузин орендують для весільних кортежів

Автор: фото: Христина ШЕВЧУК-СТАРЕЦЬКА
  Роман Сліпенький тримає ЗІМ у гаражі львівського передмістя Винники
Роман Сліпенький тримає ЗІМ у гаражі львівського передмістя Винники

У подвір"ї триповерхівки у Винниках, передмісті Львова, Роман Сліпенький, 49 років, має два гаражі. Один для нової "тойоти", другий — для лімузина ЗІМ 1955 року випуску.

— У 50-х роках цим лімузином їздив по Трускавцю маршал Жуков, — розповідає чоловік. — Його нащадки нині живуть у Лондоні. Вони попросили моїх знайомих розшукати ретро-авто. Хотіли купити. Звернулися до мене.

12 років тому Сліпенький купив авто у колишнього працівника обкому партії за $6,5 тис. Торгуватися не став. Переправив його до Лондона. За три роки мусив забрати авто назад, в Україну. Виявляється, ЗІМів немає в списку автомобілів, які дозволено реєструвати в Англії. Тому машину не розмитнили.

— В Україні покупця на ретро-авто за такі гроші знайти не зміг, мусив залишити собі, — згадує. — 1995-го за такі гроші ми могли купити двокімнатну квартиру. Тепер її ціна близько 30 тисяч доларів.

Сліпенький відчиняє гараж, щоб показати машину.

— Ігорю, вижени-но ЗІМ надвір, — гукає двоюрідного брата Ігоря Косовського. — Бо я боюся зачепити ворота бампером. Ігор доглядає і водить машину. Вона велика. Не маючи навичок, вузькими львівськими вулицями багато не наїздиш. Лімузин призначений для ескортів. У ньому навіть бокових дзеркал не передбачено. Їх ми прикрутили самі.

Ігор Косовський, 52 роки, помалу розвертає авто 5,8 м завдовжки на майданчику перед будинком, запрошує в салон. У ЗІМі шість місць. Салон обшитий червоним шкірзамінником. На підлозі — велюр.

Замовлення приймають за півроку-рік наперед

— Дивани й стінки обшив попередній власник, ми нічого не міняли, — каже Сліпенький. — Машину купив у чудовому стані, на ремонт не витрачався. Лише перефарбував кузов. Заплатив 600 доларів.

Роман Сліпенький працює директором турагенції "Ельдорадо". Вирішив заробляти і на лімузині. У вихідні автівку орендують для весіль. Замовляють на 4–5 год. Година коштує $34. За день обслуговує одну пару.

— Часто шлюбна церемонія затягується, доводиться їздити довше, ніж планували, — пояснює водій. — Можемо не встигнути до наступної пари.

За місяць ЗІМ приносить близько $1,5 тис. Щоправда, багато йде на бензин, уточнює Сліпенький. На 100 км — 22 л. Після кожної тисячі кілометрів ЗІМ везуть на техогляд. "Чистими" залишається близько тисячі. В обслуговуванні лімузин недорогий, але потрібні деталі знайти дуже важко. Буває, машина тижнями простоює через поломку.

Замовлення на ретро-автомобіль приймають наперед — за півроку-рік.

— Нині модно поєднувати протилежні стилі, — зазначає Сліпенький. — Часто у весільному ескорті їдуть старовинні авто й байкери. Наречена може бути вдягнена у звичайну сукню, а зачіска — як у 30-х роках минулого століття.

За роки роботи були й неприємні випадки, розповідає Косовський:

— Якось батьки наречених замовили машину, не спитавши ціну, — каже водій. — А коли прийшов час платити, не хотіли віддавати грошей — мовляв, задорого. Одного разу зі мною двома пляшками горілки розрахуватися хотіли. Та останнім часом такого не буває. Люди розуміють, що за красу треба платити.

Зараз ви читаєте новину «Радянський лімузин орендують для весільних кортежів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути