— У власну справу вклали тисячу доларів заощаджень. Вийшли "в нуль" після другого місяця роботи. Більшу частину прибутків витрачаємо на розвиток бізнесу, — розповідає 23-річна Каріна Реп'ях.
Із 27-річною Юлією Ніколаєвою заснували сервіс подарункових наборів "Буковина". Один коштує від 492 грн.
— Людина отримує коробку з двома книжками, підібраними для неї. А також пляшку вина. Перш ніж оформити замовлення, просимо заповнити анкету на сайті. Так дізнаємося літературні вподобання клієнта. Там є запитання й про вино. Людина обирає — червоне чи біле. Маємо подругу-сомельє, вона допомагає вибирати. У коробках бувають напої українських і закордонних виробників. У січні надсилали французькі сухі вина.
— У назві "Буковина" поєднали слова "книжка" і "вино", як вони звучать англійською, — додає Юлія Ніколаєва. — Подібного сервісу ніхто в Україні ще не створив. Книжки підбираємо дуже ретельно, всі перечитуємо. Бо на ринку багато продукції з поганим перекладом, поліграфія низької якості. Головний критерій — мають бути цікаві, красиві та якісні. Співпрацюємо з десятком видавництв — великими і малими. Останні часто мають хороший асортимент.
Замовляють книжкові бокси частіше для себе, також на подарунок. Наші клієнти — це люди, які багато читають і люблять сюрпризи. Кілька разів траплялося, що клієнти вже читали книжки, які ми їм присилали. Це означає, що точно визначили смаки замовника. У таких випадках міняємо видання на інші. Якось жінка замовляла коробки для синів. У дитячі набори ми кладемо какао. Вона попросила в одну покласти вино. Пояснила: "У мене два хлопчики. Доки книжки їх відволікатимуть, зможу трохи розслабитися".
Пакуємо замовлення самі. Іноді допомагають друзі чи родичі. На рекламу грошей не витрачаємо. Ведемо сторінки в соцмережах. Так знаходимо клієнтів.
Постійно купують шкіряні аксесуари
— Ідея такого бізнесу прийшла зі Сполучених Штатів. Попит на набори найбільше зростає перед святами, — говорить Олександр Юр'єв, керівник торговельного інтернет-майданчика.
— Пропонують набори печива, косметики, іграшок, прикрас та аксесуарів, для приготування глінтвейну. Ціна залежить від наповнення. Іноді підприємці кооперуються між собою, створюють тематичні коробки до свят. До 14 лютого й 8 Березня зростає попит на набори з квітів і солодощів, свічок і прикрас. Постійно купують шкіряні аксесуари.
Подібні сервіси популярні в Україні. Бо завжди існує ризик не вгадати з подарунком. А в наборах — кілька видів товарів. Можна зробити універсальні, але душевні подарунки для малознайомих людей — набори чаю, кави або солодощів. Такі для працівників часто замовляють фірми.
Коментарі