Столична компанія "ВІП+" здає напрокат лімузини. Година поїздки коштує 1 тис. грн. Окремо клієнти оплачують пробіг, по 10 грн/км. Салон кожного вміщає до 12 пасажирів.
— Найбільш завантажений день — субота. Наша фірма має чотири лімузини. Буває, працюють усі чотири. Виконують за день по три замовлення, — розповідає 24-річна Яна Мартинець, адміністратор "ВІП+". — Найбільше замовлень — у сезон весіль. Узимку одружуються вагітні дами. Вони літа не чекають. Молодь влаштовує "лімо-паті". Беруть машину і їдуть у клуб. Там танцюють, гуляють. Потім їх веземо звідти на іншу тусовку. Аншлаги і на Новий рік. У цей час поїздка оплачується за подвійним тарифом. Замовляють на випускні бали та ювілеї.
Випускники інституту зв'язку гуляли всім курсом. Їздили колоною із 25 лімузинів, згадують на фірмі.
У недільний ранок у дворі фірми стоять чорний лімузин "форд", білі "хаммер" та "кадиллак". Адміністратор запрошує в "кадиллак". В оббитому шкірою салоні грає музика, відчутний аромат шампанського.
— Ця машина була на замовленні, не встигли поприбирати. На поведінку замовників не зважаємо. Якщо поб'ють наші келихи, звісно, мусять заплатити. До кризи прокат був дорожчий. То ми давали шампанське в дорогу. Тепер клієнти приходять зі своїм.
Нові лімузини коштують $80–100 тис. Уживані, 10-річні продають за $30–35 тис.
— Можна купити й потримані. Але нас замовляють політики та люди шоу-бізнесу. Мусимо тримати планку. Гришко часто на концерт бере "кадиллак". Нашими лімузинами їздили брати Борисенки, Гайтана, Альона Вінницька, Тамара Гвердцителі, — говорить Яна Мартинець. — Ми реклами не даємо. І так усі нас знають. Бачать номери телефону на дверцятах машин. Можна легко знайти наш сайт.
За місяць кожен лімузин приносить дохід у 50 тис. грн. Новий окуповує себе менш як за два роки.
Коментарі