14 скарг на неякісні мобільні телефони надійшло в січні до Тернопільського облуправління захисту прав споживачів. Для порівняння: за весь минулий рік таких звернень було лише кілька.
Люди нарікають, що телефони не втримують сигналу зв"язку, не виконують закладених у них функцій або й взагалі — не вмикаються. Спеціалісти кажуть, що впродовж останнього місяця браковані мобілки буквально заполонили ринок. Але зарадити можна не всім скаржникам.
— Допомогу надають, якщо людина має на руках гарантійний талон і документ про оплату покупки, — каже Сергій Внук, 34 роки, юрисконсульт Облуправління у справах захисту прав споживачів. — Коли ж гарантійних документів немає, радимо звертатися до суду і приводити свідків.
При купівлі телефону треба звіряти серійний номер і модель телефону із цифрами, вказаними у гарантійному талоні. Коли щось не сходиться, закон не може захистити споживача. Сергій Внук розповів, що споживачі часто підписують квитанції про гарантійний ремонт, не читаючи їхнього змісту.
Коментарі