вівторок, 07 лютого 2006 18:43

Навала неякісних мобілок

14 скарг на неякісні мобільні телефони надійшло в січні до Тернопільського облуправління захисту прав споживачів. Для порівняння: за весь минулий рік таких звернень було лише кілька.

Люди нарікають, що телефони не втримують сигналу зв"язку, не виконують закладених у них функцій або й взагалі — не вмикаються. Спеціалісти кажуть, що впродовж останнього місяця браковані мобілки буквально заполонили ринок. Але зарадити можна не всім скаржникам.

— Допомогу надають, якщо людина має на руках гарантійний талон і документ про оплату покупки, — каже Сергій Внук, 34 роки, юрисконсульт Облуправління у справах захисту прав споживачів. — Коли ж гарантійних документів немає, радимо звертатися до суду і приводити свідків.

При купівлі телефону треба звіряти серійний номер і модель телефону із цифрами, вказаними у гарантійному талоні. Коли щось не сходиться, закон не може захистити споживача. Сергій Внук розповів, що споживачі часто підписують квитанції про гарантійний ремонт, не читаючи їхнього змісту.

Зараз ви читаєте новину «Навала неякісних мобілок». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути