262 тис. грн з обласного бюджету на ремонти доріг загального користування та стільки ж — на шляхи комунального значення отримає цьогоріч кожен район Львівщини. Такі ж кошти нададуть містам обласного підпорядкування.
— Поділили порівну по районах, щоб не було претензій, — пояснює Михайло Задорожний, 45 років, голова комісії з питань промисловості, житлово-комунального господарства, транспорту та зв'язку Львівської облради. — Маємо неприємний минулорічний досвід, коли розділили кошти нерівномірно. Нас почали звинувачувати в тому, що лобіюємо свої райони. Мені дорікали Дрогобицьким.
У яких районах найгірша ситуація з автошляхами?
— Усі дороги погані без винятку. Проте найперше потрібно лагодити сполучення між обласними центрами. Депутати Волинської обласної ради зверталися до нас, щоб ми відремонтували свій відрізок дороги на межі з їхньою областю. В'їжджаєш із Волинської області в Радехівський район — і наче потрапляєш в іншу республіку. Яма на ямі. Як порівнюють Україну із Польщею, так само можна порівняти дороги Львівщини й Волині.
Що можна зробити за ці гроші?
— Кошти мізерні. На кожен район із держбюджету треба виділяти півмільярда гривень. Але проблема не в тім. Головне, аби ті гроші дійшли до районів. Їх виділили, але зняти з рахунків досі не можна. Фінансове управління облдержадміністрації заблокувало кошти на всі наші програми. Як на мене, облраду хочуть дискредитувати. У питанні виділення коштів адміністрація зуміла застосувати всі свої важелі. Не відомо, коли вирішимо проблему. На вересневій сесії ми знову висуватимемо її на обговорення.
Чому шляхи довели до такого стану?
— У суцільному бездоріжжі винна цілковита безгосподарність чиновників упродовж останніх 20 років. Що цікаво, всі області однаково фінансує Укравтодор. Гроші виділяють із розрахунку на 1 кілометр автошляхів. Якщо Тернопільщина має менше доріг, то отримує менше фінансування. У нас їх більше — відповідно, коштів більше. Це адекватно. Залишається питання, чому в Тернопільській області хороші шляхи, а в нашій — ні.
Коментарі