— Новий термінал — суперсучасний, — каже виконувач обов'язків гендиректора аеропорту Львів Роман Гонтарев, 32 роки. — Системи для відправлення та прийняття літаків, відеоспостереження, реєстрації, управління літаками на стоянці, обробки багажу — усе відповідає останньому слову техніки. Це перший об'єкт авіаційної інфраструктури, побудований в Україні за 20 років незалежності.
Що важливого ще не встигли зробити?
— Завершуємо будівництво злітно-посадкової смуги, продовжуємо її на 300 метрів. Це дасть можливість приймати "боїнґи". Реконструкцію закінчимо у травні. На час проведення Євро є замовлення на досить довгі чартерні рейси, курсуватимуть великогабаритні літаки.
Чому в процесі будівництва термінала ціна постійно змінювалася?
— Проект був створений давно, не передбачав прийому внутрішніх рейсів, тільки міжнародних. У процесі спорудження добудовували транзитні зони та інші об'єкти, які повинні бути, щоб термінал відповідав усім міжнародним вимогам. Після Євро-2012 зможемо перенести всі внутрішні рейси зі старої споруди сюди.
Аеропорт зводили за державні кошти. Половина їх, а це 1,8 мільярда гривень, пішли на будівлю, решта — реконструкцію аеродрому, різні системи.
Що буде зі старим терміналом?
— Розглядаємо можливість створити там залу для бізнес-авіації. Або використаємо його як бізнес-центр.
Куди можна полетіти зі Львова?
— Діють рейси до Мадрида, Москви, Неаполя, Мюнхена, Варшави, Праги, Тимішоари, Стамбула, Відня, Афін, Антальї, Венеції та Дортмунда. Із 28 квітня можна буде полетіти в Анталью іншими авіакомпаніями, із 14 травня у Краків, з 16-го у Вроцлав. А на початку червня з'являться рейси до Баку, Тель-Авіва і Салонік.
Коментарі