понеділок, 02 квітня 2018 15:23

Навіщо потрібен контент-маркетинг, і як реалізувати його переваги?

Навіщо потрібен контент-маркетинг, і як реалізувати його переваги?
Мета контент-маркетингу - залучення цільової аудиторії і збільшення продажів. Фото: denezhnye-ruchejki.ru

Згідно із загальноприйнятою думкою, будь-який вид інформації, представлений вашою компанією в інтернеті, можна вважати контентом. Це не тільки текст на головній сторінці сайту і не тільки статті в блозі, а й зміст розсилок, семінарів, презентацій і так далі. Мета контент-маркетингу, як і будь-якого іншого інструменту у сфері бізнесу, залучення цільової аудиторії і збільшення продажів.

Відразу відзначимо, що для грамотної реалізації будь-якої стратегії, яка так чи інакше стосується вмісту комерційного сайту, слід залучати фахівців. Незважаючи на гадану простоту, створити насправді хороший контент дуже непросто. Тому перед тим, як замовити контент-маркетинг, переконайтеся, що ви звернулися до профільних експертів з певною репутацією і великим портфоліо.

Правильний контент - це не та інформація, яка агресивно вдовблює в голову клієнта, що він обов'язково повинен щось купити або замовити. Замість рекламних текстів на сайті може бути представлена ​​корисна інформація, яка надасть реальну допомогу вашій аудиторії в конкретних ситуаціях. І вигода від неї буде куди більше. Ви зможете побудувати міст довіри між ЦА і вашою компанією. І саме до вас повернуться наступного раз при виникненні інтересу.

Як показує практика, період "впарювання" товарів давно пройшов. Обізнаний клієнт з більшою ймовірністю сприйме і зрозуміє прозору, чесну, відкриту інформацію. Якщо ця інформація йому допоможе, шанси на те, що в майбутньому саме до вас цей користувач прийде вже за товаром або послугою, значно зростуть.

Якщо на вашому сайті буде хороший "людяний" контент, його оцінять не лише роботи пошукових систем, але й відвідувачі. Ефект сарафанного радіо, незважаючи на технології XXI століття, ніхто не відміняв. Більш того, хороший контент може стати тією базою, за допомогою якої ви, без колосальних вкладень, зможете сформувати постійно зростаючу групу постійних клієнтів, які повертаються.

І це не кажучи вже про те, що хороший контент формує поняття про вашу компанію, як про експерта у своїй галузі, не класичного продавця, у якого одна мета, а надійного партнера, з яким вигідно співпрацювати. І неважливо, продаєте ви пластиковий посуд чи нерухомість - контент скаже про вас клієнту все, що йому потрібно знати, щоб зробити свій вибір на вашу користь.

Будь-яка робота з контентом - це довгострокове вкладення, як сил, так і фінансів. Не варто думати, що замовивши маркетингове просування, ви вже завтра отримаєте віддачу. Може бути, так і буде, але правило "тихіше їдеш - далі будеш" може бути застосовано тут, як не можна до речі.

Зараз ви читаєте новину «Навіщо потрібен контент-маркетинг, і як реалізувати його переваги?». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути