Нещодавно в місті Умань (Черкаська область) з'явилась на біг-бордах реклама "life" на івриті. Така акція - рекламна кампанія стартового пакету "Міжнародний life". За змістом реклами чоловік-паломник тримає в руках табличку, де на івриті написано "Додому дзвонити дешевше", поряд – вказана вартість дзвінків у Європу та Ізраїль.
"Бачив таку рекламу вчора біля центрального ринку й залізничного вокзалу. На базарі хасиди постійно скуповуються. Беруть взуття, білизну, дитячий одяг, весільні сукні, хутряні вироби, - каже уманець Олександр Прилипчук, 32 роки. – А от на залізничному вокзалі їх майже не буває. Їдуть вони автобусами чи машинами до Умані".
На пунктах продажу стартових пакетів зазначають, що купувати стартові пакети хасиди підходять зазвичай невеликими групами по 3-5 людей.
"Років 3-4 тому більше купували пакетів "київстар" чи "мтс", останні роки перевагу віддають для "лайф". Вони в основному беруть те, що їм радять їхні знайомі, або ті паломники, які щороку сюди приїжджають", - коментує продавець.
У прес-центрі компанії компанії "life" кажуть, що біг-борди на івриті з'явились цього року вперше.
"Місця для розташування реклами обирались у найбільш людних місцях з транспортною розв'язкою", - коментують у компанії.
Щороку паломники з усього світу з'їжджаються до Умані на святкування іудейського Нового року – Рош-а-Шану. Цього року на святкування 5772 іудейського нового року в Умані очікують більше 30 тисяч брацлавських хасидів.
Коментарі