
Через технічні проблеми на сайті та в застосунку Укрзалізниці при високому попиті на онлайн-продаж квитків можливі тимчасові збої в роботі системи.
Про це повідомила пресслужба компанії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця відновила продаж онлайн-квитків
Щоб зменшити навантаження, у найбільших містах пасажиропотоку відкриті додаткові каси:
- У Києві працюють 27 кас: 25 - на Центральному вокзалі та 2 додаткові - на Південному вокзалі.
- У Львові на вокзалі відкрито 10 кас.
Також у касових залах продовжують працювати "янголи" - консультанти, які допомагають пасажирами з питаннями про покупку, повернення квитків та посадку на поїзд.
Після наймасштабнішої в історії Укрзалізниці кібератаки компанії вдалося відновити роботу сайту та мобільного застосунку за 89 годин безперервної роботи.
На першому етапі запущено базовий функціонал - продаж і повернення квитків на всі напрямки з можливістю бронювання за 20 днів до відправлення.
Коментарі