
Після наймасштабнішої в історії Укрзалізниці кібератаки компанії вдалося відновити роботу сайту та мобільного застосунку за 89 годин безперервної роботи.
Про це повідомляє Telegram УЗ.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Укрзалізниці третій день поспіль не можуть відновити онлайн-послуги після кібератаки
На першому етапі запущено базовий функціонал – продаж і повернення квитків на всі напрямки з можливістю бронювання за 20 днів до відправлення.
Попри безпрецедентну атаку на операційні системи залізниці, витоку конфіденційної інформації не сталося.
До відновлення сервісів були залучені IT-фахівці Укрзалізниці, кібердепартамент СБУ, експерти CERT-UA при Держспецзв'язку та інші партнери.
Фахівці продовжують роботу над повним відновленням усіх онлайн-сервісів, зокрема клієнтських.
На випадок можливих перебоїв у роботі системи вокзали та каси по всій країні працюють у посиленому режимі, забезпечуючи безперервний продаж квитків. Поїзди продовжують курсувати за розкладом.
В IT системі Укрзалізниці 23 березня було зафіксовано технічний збій. Онлайн сервіси не працювали. Укрзалізниця дякує пасажирам за терпіння та підтримку та попереджає про можливі тимчасові технічні збої через високе навантаження на систему.
Коментарі