
Систему онлайн-продажів Укрзалізниці відновили у резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
Про це повідомляє пресслужба Укрзалізниці.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця відновила продаж квитків онлайн після рекордної кібератаки
В УЗ зазначили, що зараз система переживає пікові навантаження, технічні перебої все ще можливі. У компанії також просять пасажирів користуватись застосунком виключно у випадках потреби в терміновій подорожі.
При цьому, архіви квитків у застосунку не збереглись. Їх можна знайти на поштовій скрині у PDF-форматі.
"Для посадки в поїзд також можна використати скріншоти квитків з застосунку, а в разі відсутності обох варіантів квитків - просто покажіть на посадці квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку", - зазначили в УЗ.
Повернути раніше придбані в застосунку квитки та повернути кошти за автокупівлю можна через форму за посиланням на головній сторінці застосунку.
Після наймасштабнішої в історії Укрзалізниці кібератаки компанії вдалося відновити роботу сайту та мобільного застосунку за 89 годин безперервної роботи.
На першому етапі запущено базовий функціонал – продаж і повернення квитків на всі напрямки з можливістю бронювання за 20 днів до відправлення.
Коментарі