Діти, які повертаються в Україну з-за кордону, здебільшого стикаються з однією проблемою - нестача знань. Про це у своєму блозі написала громадська діячка, голова Європейської асоціації жінок України Віолетта Дворнікова.
"За даними Міжнародної організації з міграції, 1,1 мільйона дітей уже повернулося в Україну, часто навіть у прифронтові регіони. Але, повернувшись, ці діти стикаються з проблемою - величезні прогалини у знаннях", - зазначила вона.
За її словами, онлайн-уроки не замінюють повноцінне навчання, а програми в європейських школах відрізняються від українських.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Окупанти на Херсонщині шантажують батьків, аби діти ходили до російських шкіл - ЦПД
"Роль суботніх шкіл тут безцінна - вони стають містком між двома системами, допомагають дітям не загубитися й легше адаптуватися після повернення", - розповіла Дворнікова.
Втім, таких суботніх шкіл за кордоном катастрофічно не вистачає, зазначає громадська діячка. Вона переконана, що на проблему має відреагувати держава. Адже поки Україна зволікає, російські освітні центри активно заповнюють цю нішу, і є вже випадки, коли українські діти відвідують такі заклади паралельно - "і це небезпечна тенденція".
"На моє глибоке переконання, ще не запізно і конче необхідно: розробити чіткий алгоритм дій, передбачити державне фінансування суботніх шкіл, ініціювати створення освітніх хабів при посольствах, забезпечити доступ дітей за кордоном до українських підручників (яких дуже не вистачає, і придбати їх з-за кордону - ще той виклик), забезпечити офіційне визнання праці наших вчителів за кордоном", - резюмувала вона.
Нагадаємо, Мала академія наук України нещодавно розпочала реалізацію проєктів для залучення українських дітей за кордоном у вітчизняний науково-освітній простір.




















Коментарі