середа, 21 вересня 2011 09:13

Учені відкрили нову небезпечну хворобу, що вражає нервову систему

Співробітники Єльського університету разом з колегами з Росії відкрили нову хворобу, яка переноситься кліщами. Інфекцію можуть спровокувати бактерії-спірохети під назвою Borrelia miyamotoi. Вони пов'язані з Borrelia burgdorferi, що викликають хворобу Лайма, яка вражає внутрішні органи, нервову систему, суглоби, пише The New York Times.

B.miyamotoi виявили у тих же видів кліщів, що поширюють хворобу Лайма. За оцінками вчених, щорічно близько 3000 осіб тільки в Штатах стають жертвами бактерій. На даний момент в Америці немає діагностичного тесту, який би дозволив виявити точні рівні захворюваності. Одне можна сказати точно: антибіотики, які допомагають при хворобі Лайма повинні врятувати і в цьому випадку.

У Єкатеринбурзі ж російські фахівці створили такий тест. Він виявляє даний конкретний патоген, що провокує особливо сильну лихоманку, яка приблизно в 10% випадків дає про себе знати, по кілька разів повертаючись. А Єльські дослідники - ентомолог Дарланд Фіш і епідеміолог Пітер Дж. Крауз, в свою чергу, нещодавно виграли грант на дослідження симптоматики хвороби й створення аналогічного діагностичного набору.

Насправді, доктор Фіш виявив B. miyamotoi в американських кліщах десять років тому, проте грант він зміг отримати лише після того, як російські вчені довели: бактерії викликають захворювання. Спочатку ж про бактерію стало відомо в 1995 році. Тоді її знайшли в Японії. Експерти закликають не панікувати, однак пам'ятати, якщо тест на хворобу Лайма дає негативний результат, а характерна лихоманка триває, можливо, мова йде про нову недугу.

Зараз ви читаєте новину «Учені відкрили нову небезпечну хворобу, що вражає нервову систему». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua