У  зовні привабливих людей краще з грошима  і кар'єрою, ніж у розумних, але негарних. 
Нова реальність ринку праці: краще  бути посереднім, але красивим. 
Згідно  з даними останнього опитування Newsweek,  більше половини з 200 менеджерів компаній  і 964 представників державного сектору  заявили про те, що у кваліфікованих, але  "страшнуватих" на вигляд кандидатів  менше шансів отримати місце. 
Учасники  опитування "рекомендували молоді,  яка шукає роботу, інвестувати в свій  зовнішній вигляд стільки часу і грошей,  скільки вони інвестують у своє резюме",  - пише видання. 
Економісти вже давно  вивчають питання, на яке звернув увагу  американський тижневик. 
У своїх працях  вони приходять до висновку, що для  кандидатів з рівними можливостями  "краса" перетворюється на значне  підвищення зарплатні. 
Крім того,  велику зарплату отримують ті, у кого  високий зріст, білі зуби тощо. 
Красива  зовнішність дозволяє не тільки отримати  місце, вона ставиться навіть вище за  отриману освіту. 
"Нова реальність  ринку праці, - говорить керівник управління  кадрів однієї з нью-йоркських компаній,  - краще бути посередніми, але красивими,  ніж блискуче освітченими і непривабливими". 
Ринок праці карає негарних, і в  часи кризи інвестувати у власну  зовнішність є вже не тільки питанням  марнославства, а й економічного виживання. 
Нагадаємо, що  ворогом краси номер один, як і раніше,  залишається паління. 
За матеріалами InoPressa.
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   
                   









            
            
            
            
                        












Коментарі