У зовні привабливих людей краще з грошима і кар'єрою, ніж у розумних, але негарних.
Нова реальність ринку праці: краще бути посереднім, але красивим.
Згідно з даними останнього опитування Newsweek, більше половини з 200 менеджерів компаній і 964 представників державного сектору заявили про те, що у кваліфікованих, але "страшнуватих" на вигляд кандидатів менше шансів отримати місце.
Учасники опитування "рекомендували молоді, яка шукає роботу, інвестувати в свій зовнішній вигляд стільки часу і грошей, скільки вони інвестують у своє резюме", - пише видання.
Економісти вже давно вивчають питання, на яке звернув увагу американський тижневик.
У своїх працях вони приходять до висновку, що для кандидатів з рівними можливостями "краса" перетворюється на значне підвищення зарплатні.
Крім того, велику зарплату отримують ті, у кого високий зріст, білі зуби тощо.
Красива зовнішність дозволяє не тільки отримати місце, вона ставиться навіть вище за отриману освіту.
"Нова реальність ринку праці, - говорить керівник управління кадрів однієї з нью-йоркських компаній, - краще бути посередніми, але красивими, ніж блискуче освітченими і непривабливими".
Ринок праці карає негарних, і в часи кризи інвестувати у власну зовнішність є вже не тільки питанням марнославства, а й економічного виживання.
Нагадаємо, що ворогом краси номер один, як і раніше, залишається паління.
За матеріалами InoPressa.
Коментарі