Соціальні мережі настільки глибоко увійшли в повсякденне життя молодих європейців і американців, що багато хто з них воліє навіть розпивати алкоголь тет-а-тет. Замість того, щоб ходити до барів, студенти все частіше стали влаштовують "онлайн-посиденьки", повідомляє Reuters.
За словами американських і європейських соціологів, випадки алкоголізму серед молодих людей у ??віці від 18 до 29 років в останні роки різко почастішали. Дослідники пов'язують ці гнітючі показники не в останню чергу зі зростаючою популярністю соціальних мереж серед молоді.
Зараз останній писк моди серед молоді Європи і США - це онлайн-п'янки. У призначений час молоді люди, які проживають в різних містах, країнах або ж на протилежних кінцях вулиці, сідають перед моніторами своїх комп'ютерів, відкривають пляшку чогось міцного і починають листуватися Facebook так, ніби їх співрозмовник знаходиться поруч, біля барної стійки, а не стукає по клавіатурі на відстані десятків кілометрів. Багато хто любить навіть цокатися через монітор, легенько вдаряючи пляшкою чи склянкою по екрану.
Соціологи вважають таку практику неймовірно згубною як для соціальної адаптації молодих людей, так і для їх здоров'я. За словами вчених, більшість "онлайн-п'яниць" згодом перетворюються на алкоголіків. Причому на абсолютно реальних.
Учені розходяться в думках, як слід вчинити в цій ситуації. Одні кажуть, що необхідно написати лист керівництву Facebook з проханням заборонити "алкогольні" статуси і фотографії, інші, розуміючи, що власники найбільшої в світі соціальної мережі навряд чи на це підуть, пропонують пропагувати замість онлайн-п'янок онлайн-чаювання. При цьому обидві групи дослідників вважають, що необхідно дати зрозуміти молодим людям, що віртуальне спілкування "програє" душевним бесідам віч-на-віч.
Коментарі
3