




Архітектор Девід Герц збудував розкішний будинок у Малібу, використовуючи старі частини Боінга 747. Чоловік витратив багато часу, розробляючи план будинку та вивчаючи креслення літаків.
Будинок відрізняється від сучасних типових будинків - його дах зроблений з величезних алюмінієвих крил, у будинку є павільйон, художня студія та чудове подвір'я.
Частини літака транспортувалися гелікоптером, поки автомагістралі були закритими.
Девід сфотографував літак, коли той був у польоті і навіть походив по схилах Малібу, розглядаючи оснащенням Боінга під різними кутами, який був "списаний" і вже не експлуатувався.
Архітектор сказав: "Я подумав, що крило літака, площею 2, 5 тис квадратних футів може бути ідеальним дахом з мінімальними додатковими установками, необхідними для підтримки споруди".
"Є сотні літаків, які були вилучені з експлуатації та збуваються за ціною необробленого алюмінію", - додає Девід, пояснюючи вибір матеріалу для будівництва будинку.
Після того, як клієнтка затвердила план конструкції, Девід купив старий Боінг 747 за $ 35 тис, тоді як новий коштував би $ 124 млн.
Реалізація проекту зайняла 18 місяців. Але для початку потрібно було отримати всі відповідні дозволи від уряду на будівництво.
Так, ніс літака в комплекті з кабіною для пілота був перетворений на високий павільйон, з крил зробили дах, а з хвостової частини - кухню та художню студію.
Транспортували частини літака вертольотом і це коштувало $ 8 тис на годину. Але це в будь-якому разі виявилось вигіднішим, ніж коли б сюди привозили будь-які інші матеріали.
Девід Герц додав: "Боінг 747 - одне з найбільших промислових досягнень сучасної історії і незвичне використання цього "алюмінієвого гіганта" може стати прикладом вторинного використання продуктів. Американська промисловість втрачає щороку стільки алюмінію, що з його допомогою можна було б оновлювати весь повітряний флот кожні три місяці".
Коментарі