Вівторок, 13 травня 2008 14:40

У Лівані закрилися опозиційні телеканали

На півночі Лівану у вівторок припинили віщання три опозиційні телеканали, повідомляє ліванський телеканал "Аль-манар".

Прихильники руху "Аль-мустакбаль", мовиться в повідомленні, припинили передачі телеканалів "Ен-бі-ен", "Аль-манар" і "О-ТВ".

Телеканали належать відповідно рухам шиїтів "Амаль", "Хизбалла" і "Вільному патріотичному руху", очолюваному вхідним в опозицію християнським лідером Мішелем Ауном, повідомляє Газета.ru.

Зараз ви читаєте новину «У Лівані закрилися опозиційні телеканали». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода