У мобільному застосунку Резерв+ стався технічний збій.
Як зазначається, тимчасово не можна авторизуватися та скористатися функціями. Про це повідомили в Міноборони.
"Міноборони перепрошує за незручності. Технічна команда вже працює над відновленням стабільної роботи застосунку", - йдеться в повідомленні.
Користувачі в мережі скаржаться на проблеми під час входу в електронний кабінет призовників, військовозобов'язаних і резервістів.
Як зазначається, у мобільному застосунку "Резерв+" стався збій після запуску нової функції автоматичного продовження відстрочок, яка була активована 7 лютого. Ця функція спочатку працює для людей з інвалідністю, а також для студентів, аспірантів і докторантів, що отримали відстрочку через "Резерв+". Водночас схожі проблеми виникали раніше через помилково відправлені тестові пуші".
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Міноборони розповіли, коли у "Резерв+" повернуться відстрочки для студентів і аспірантів
Зауважимо, що сам додаток довго завантажується, після чого з'являється повідомлення про технічну проблему і пропозиція спробувати запустити його ще раз. Також з'являється напис про технічну проблему і пропозицію перевірити підключення, оскільки пропало з'єднання.
Пізніше Міноборони пояснили, що проблеми з доступом виникли через високе навантаженням на BankID.
У відомстві порадили зберегти військовий документ на смартфон у форматі PDF, а також зробити скріншот електронного направлення на ВЛК.
Також у МО нагадали, що особи з інвалідністю, студенти, аспіранти та докторанти більше не повинні подавати запит на продовження відстрочки - документ у застосунку оновиться автоматично.
В Міноборони запевнили, що впродовж декількох годин доступ до "Резерв+" повернеться.
28 січня Кабінет Міністрів підтримав постанову про електронні направлення на ВЛК для військовозобов'язаних. Ця постанова була потрібна для того, щоб дозволити створення електронних направлень через "Резерв+".
Коментарі
1