Споживання швейцарського шоколаду зменшилось завдяки світовій економічній кризі 2009 року. Проте нові ринки продажу цього товару - Китай і держави Перської затоки - різко зросли. Такі результати показало нещодавнє дослідження швейцарської Асоціації шоколаду, до якої входять 18 компаній-виробників шоколаду.
Представники асоціації заявили, що минулорічні результати продаж шоколаду в Швейцарії і закордоном залишили після себе ""гіркий присмак"
Загальний обсяг продажів солодощів вперше за шість років знизився на 6% і становив 174 млн тонн. Експорт, на частку якого припадає близько 60% продаж, скоротився на 10%.
Проте у конкурента Швейцарії Бельгії виробництво шоколаду зросло на 34%. А в Китаї, Автралії і низці країн Перської затоки попит на шоколад значно підвищився.
Хоча в результаті кризи швейцарці стали споживати шоколаду на 700 грам менше, кожен мешканець країни в середньому з"їдає 11,7 кг за рік.
Gazeta.ua за матеріалами AFP
Коментарі