Замовлення на "Лайнер мрії" почали поступати з квітня 2004 року. При цьому дотепер B-787 не зробив жодного польоту. Випробування лайнера почнуться в серпні.
Серед замовників літака 43 авіакомпанії з усього світу. Останнім замовником на даний момент стала японська JAL. Із урахуванням її замовлення Boeing необхідно побудувати вже 514 лайнерів.
Поки що жодна російська авіакомпанія не замовляла B-787. Раніше про можливість покупки американських лайнерів заявляв найбільший російський авіаперевізник "Аерофлот", проте на початку 2007 року керівництво компанії вибрало A350 від європейського концерну Airbus.
Головна відмінність B-787 від інших далекомагістральних лайнерів полягає у тому, що він споживатиме майже на 20 відсотків менше палива, ніж сучасні літаки. До того ж, проектування "Лайнера мрії" повністю велося за допомогою комп"ютера, без паперових креслень. Це дозволило заощадити Boeing значні кошти, передає Лента.ру.
Коментарі