Київська міська державна адміністрація має намір придбати 50 вагонів для запуску метро від станції Либідська у бік житлового масиву Теремки.
"Будемо орієнтуватися, в першу чергу, на українського виробника. Для даної лінії метрополітену передбачено придбання 50 вагонів як українського, так і російського виробництва. Вартість одного такого вагона - 8 млн. гривень", - цитує прес-служба виконуючого обов"язки мера Києва Олександра Попова.
Попов зазначив, що в цілому вартість проекту будівництва станцій складає 2,1 млрд. гривень. Для завершення робіт необхідно 700 млн. гривень.
Попов також нагадав, що, згідно з дорученням уряду, будівництво станцій має бути завершено до кінця поточного року.
"Сьогодні ми вже говоримо про подальші перспективи розвитку столичного метрополітену, зокрема, в бік масиву Троєщина", - додав Попов.
Нагадаємо, раніше Попов заявляв, що до кінця року транспортна інфраструктура Києва поповниться трьома новими станціями метро, швидкісним трамваєм і новою транспортною розв'язкою.
Як повідомлялося, керівництво комунального підприємства Київський метрополітен не змогло вибрати гімн метро.
Раніше Попов заявляв, що не ініціює підвищення вартості проїзду в столичному метрополітені, проте буде змушена зробити це за рішенням суду.
При цьому Попов підкреслив, що на сьогоднішній день економічно обґрунтований тариф на проїзд у київському метро складає 2,42 гривні.
Нагадаємо, КП "Київський метрополітен" оскаржив у суді рішення КМДА про зниження вартості проїзду в київському метро з 2 гривень до 1,7 гривні.
Раніше, вартість проїзду в Києві була підвищена в 2008 році до 2 гривень, однак, потім, за наполяганням Антимонопольного комітету України знижена до 1,7 гривні. При цьому вартість проїзних "злетіла" у кілька разів.
Коментарі