вівторок, 29 липня 2008 18:32

Під Дніпром пропонують збудувати тунель

Група італійських будівельних компаній ConsorzioLeonardo надала Міністерству транспорту і зв"язку пропозиції щодо будівництва першого в Україні тунелю під р. Дніпро, яке розглядається як альтернатива будівництву Південного моста.

Як повідомляє прес-служба Мінтрансзв"язку, 25 липня відбулася чергова зустріч заступника міністра транспорту і зв`язку Вадима Гуржоса, керівників проектних інститутів "Укргіпродор" і "Союзтранспроект" з президентом і представниками групи італійських будівельних компаній ConsorzioLeonardo.

Як зазначають в міністерстві, представлена презентація містить певні технічні характеристики тунелю і попередні приблизні розрахунки. Відповідно до наданої фахівцями ConsorzioLeonardo інформації, 2-рівневий тунель складатиметься з п"яти смуг, що дозволятиме автомобілям рухатися з максимальною швидкістю 100 км/год. і забезпечить пропускну спроможність 170,4 тис. автомобілів на добу. Загальна довжина тунелю становитиме приблизно 7 тисяч метрів.

Розробники презентації відзначили, що будівництво саме тунелю матиме ряд переваг перед будівництвом моста, оскільки забезпечить велику пропускну спроможність і не впливатиме на річкове судноплавство і панорамний вид міста. Крім того, вартість будівництва (за попередніми розрахунками) і обслуговування тунелю менше, ніж моста.

За словами представників ConsorzioLeonardo, існує можливість 50% або 100% залучення інвестицій будівельної компанії на концесійних засадах.

Як зазначив В.Гуржос, міністерство обов"язково вивчить цю пропозицію. "Для подальшого розгляду питання будівництва тунелю необхідно здійснити ТЕО такого проекту і порівняти його з проектом будівництва моста", - сказав заступник міністра.

Нагадаємо, будівництво Південного моста або альтернативного тунелю, відповідно до проектної документації, є частиною Великої кільцевої автомобільної дороги.

Кабінет міністрів розпорядженням від 22 лютого 2008 р. N326-р затвердив Генеральний напрям проходження Великої кільцевої дороги навколо Києва. Протяжність дорогі - 213 км, з яких буде реконструйовано 65 км існуючої траси (вширшки від 4 до 6 смуг руху) і побудовано 168 км нової автотраси. Дорога проляже на відстані 27-41 км від центру Києва. Траса проходитиме територією восьми районів Київської області.

Будівництво дороги планується здійснити в три етапи. Початок будівництва заплановано на 2008 рік, завершення будівництва - на 2015 рік. Орієнтовна вартість будівництва - 25,3 млрд. грн.

Перші два етапи будівництва планується завершити до 2012 року - до Євро-2012, а потім будувати північні ділянки дороги. Впродовж 2008 року проект має бути розроблено, на розгляд Кабміну необхідно подати ТЕО, проекти і титули будівель (за чергами) кільцевої дороги. Крім того, необхідно розробити проект Закону України "Про особливості проектування, будівництва, фінансування і відчуження земельних ділянок для Великої кільцевої автомобільної дороги навколо м. Київ". Також планується розробити зміни до відповідного законодавства, підготувати зміни до Держбюджету-2008, передбачивши фінансування.

ConsorzioLeonardo є найбільшою групою компаній в Італії, які мають значний досвід проектування і будівництва автомобільних доріг, мостів, тунелів тощо. До складу групи входять такі будівельні організації, як Impregilo, Ghella, Maire, Seli, Trevi, повідомляє УНІАН.

Зараз ви читаєте новину «Під Дніпром пропонують збудувати тунель». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 79692
Голосування Підтримуєте введення біометричного контролю на кордоні з РФ?
  • Підтримую. Тепер потрібно заборонити українцям їздити в Росію
  • Ні, нічого не дасть крім черг на кордоні
  • Потрібно вводити візовий режим
  • Краще заборонити росіянам в'їзд в Україну
  • Це нічого не дасть. Злочинці з РФ все рівно знаходитимуть способи потрапити в Україну
  • Досить повністю припинити транспортне сполучення з РФ
  • Сумнівне рішення. Такий контроль ще більше провокуватиме Росію. Можливе загострення на Сході
Переглянути