Вівторок, 13 травня 2008 16:52

Названі найненависніші бренди

Названі найненависніші бренди
Мережа ресторанів швидкого харчування Mcdonald"s виявилася найненависнішим брендом серед споживачів у Великобританії, повідомляє видання TheRegister. Про це мовиться в дослідженні "Бренди, які любимо. Бренди, які ненавидимо" (Brandswelove, brandswehate), підготовленому журналом Marketing спільно з дослідницьким агентством JoshuaG2.

Слідом за Mcdonald"s британці назвали AOL і газету TheSun. У п"ятірку найненависніших брендів увійшли також телефон N-gage і мережа магазинів одягу TKMaxx.

У рейтингу найулюбленіших брендів перше місце дісталося компанії Nokia. Друге місце зайняв ipod, програвач цифрової музики від Apple, а третє - британська телекомунікаційна компанія O2. Слідом за ними в рейтингу йде американська соціальна мережа Facebook.

Подібне дослідження проводиться Marketing і JoshuaG2 щорічно протягом останніх трьох років. Відзначимо, що в 2007 році Nokia займала лише третє місце серед найбільш улюблених брендів. Минулого року перше місце дісталося пошуковому гігантові Google. Третє і четверте місця займали онлайн-магазиниAmazon і Tesco. Інтернет-аукціон ebay знаходився на п"ятому місці.

Рейтинг найненависніших брендів також зазнав зміну з минулого року. Так в 2007 році Mcdonalds займав друге місце, AOL - третє, а газета TheSun - шосте. Перше, четверте і п"яте місця займали локшина швидкого приготування PotNoodle, напої SunnyDelight і блендериNovon, повідомляє Лента.ру.

Зараз ви читаєте новину «Названі найненависніші бренди». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Погода