У Китаї сьогодні, 26 грудня, була офіційно запущена найдовша у світі високошвидкісна залізниця. Вона зв'язала столицю країни Пекін з комерційним центром Гуанчжоу на півдні країни, передає ВВС.
Склади будуть їздити зі швидкістю 300 км / год, що більш ніж удвічі скоротить час, за який можна дістатися зі столиці в Гуанчжоу - з 22 годин до менш ніж 10.
На дорозі довжиною в майже 2,3 тис. км передбачається 35 зупинок, в тому числі і в столицях провінцій, через які прокладено залізницю.
Відкриття траси було приурочене до дня народження першого голови КНР Мао Цзедуна.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Залізничники збираються пікетувати Мінтранс через повальну корупцію
Британські оглядачі зазначають, що залізницю побудували в рекордно швидкі терміни. Наприклад, у Великобританії за цей же час побудували 21 кілометр траси, відкрити яку планується лише у 2017 році. Оглядачі ВВС пояснюють це тим фактом, що китайським будівельникам не потрібно погоджувати свої плани з численними екологічними організаціями.
За загальною довжиною швидкісних залізниць (8 тис. кілометрів) Китай займає перше місце у світі. Причому до 2015 р. цю цифру планується збільшити удвічі.
Вартість найдовшої швидкісної залізниці не уточнюється.
Як повідомлялося в листопаді цього року, уряд Китаю планує продовжити масштабну програму розвитку залізничної інфраструктури в республіці. Для цього до кінця 2013 р. буде виділено 600 млрд юанів, або 96 млрд доларів. Як зазначив голова правління China Railway Group Лі Чан Цзінь, велика частина інвестиційної програми - 60% - буде витрачена на розвиток високошвидкісних магістралей.
Коментарі
13