




В Іршавському районі Закарпаття розбирають вузькоколійку 1908 року. 15-кілометровий відрізок між селами Приборжавське та Кушниця демонтують працівники луганської приватної фірми.
"Першого червня мені подзвонили жителі села й розповіли, що якісь люди демонтують колію, - розповів Gazeta.ua сільський голова села Довге Іршавського району Михайло Шкелебей. – Коли під'їхав на місце, побачив працівників, які розбирали рейки й шпали. Усе порозкидали, зробили гармидер. Почав з'ясовувати. А вони вийняли документи. Пояснили, що у травні в Києві відбувся аукціон, на якому вони викупили 15-кілометровий відрізок залізниці за 400 тисяч гривень".
Сьогодні до села приїхали керівники району. Люди намагаються завадити працівникам з Луганщини забрати колію.
"Про аукціон ми нічого не знали, - сказав голова Іршавської районної ради Станіслав Сухан. – Будемо щось робити, щоб колію не вивезли з села".
Боржавська господарська залізниця введена в експлуатацію 24 грудня 1908 року. Збудована на кошти громад – акціонерів товариства та підтримана фінансово урядом Угорщини. Пережила війну, колективізацію, кризу 1994-96 років.
З 1994 року до Довгого потяг не їздить. Виконує тільки маршрут "Іршава-Хмільник". Вузькоколійка в останні роки виконує роль туристичного об'єкту.
Коментарі
2