Черкаси обрали туристичний бренд, повідомляють на порталі Черкаської міської ради. За підсумками змагання переможцем визнано Сергія Сагадєєва, автора роботи № 61-А. Він зобразив місто в єдності трьох елементів – лісу, води і позитивних емоцій.
Туристично-інформаційний центр Черкас в травні цього року поширював анкети в яких черкасці мали відповісти з чим у них асоціюється рідне місто. Анкета дала змогу зрозуміти, що Пагорб Слави – це невід'ємна частина туристичного образу міста. Сергій Сагадєєв відтворив його у вигляді сонячної постаті. Також більшість учасників анкетування впевнені, що головні туристичні переваги міста – це найбільший в Україні сосновий бір і велетенське водосховище з 13-кілометровою смугою пляжів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Крім логотипу Києву оберуть і антилоготип
28-річний Сергій Сагадєєв – випускник Харківської академії дизайну та мистецтв і працює у сфері графічного дизайну вже понад 8 років. За цей час Сергій розробив успішний фірмовий стиль для Черкаського державного технологічного університету, а також для низки приватних компаній.

"На розробку кінцевого варіанту пішов тиждень. На конкурс я надіслав всього 4 роботи: у формі серця, чайки, літери "Ч", але найвдалішою виявилася все ж перша."- зізнається Сергій.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Логотип Києва визначать опитавши 10 тисяч киян
Члени конкурсної комісії впевнені, що перемогу Сергієві забезпечило те, що його ідея відповідає вимогам і умовам конкурсу, а саме: стосується культури, історії міста, є простою та доступною, може бути легко відтвореною в найрізноманітніших формах.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У лондонському пабі готують котлету по-київськи
"Ідеї прийшли від осмислення міста. Я сам черкащанин. Знаю чудові сторони міста: ліси, Дніпро, архітектура. Найвпізнаванішим є, звісно, монумент на Пагорбі Слави. Все це я й відобразив у логотипі. Я довго думав над слоганом, але одного разу довго дивився на воду і в думці само по собі з'явилося: "В обіймах краси". Це теж відображено на логотипі. Силует людини на логотипі розкриває обійми, що символізує гостинність." - розповідає Сергій.

Нагадаємо, що за перемогу в конкурсі черкаська мерія обіцяла приз 10 тис. грн. Сергій ще не знає на що витратить виграш, але каже, що частину обов'язково віддасть на благодійність.
Коментарі
1