У своїй першій в житті рекламній кампанії 64-річний Річардс, який в юності був відомий своєю пристрастю до наркотиків, зображений сидячим з гітарою на ліжку в готелі. Поряд з ним лежить старомодна валіза з відкритою книгою і чашкою. Світло настільних ламп затінюють чорні хустки з черепами.
"Деякі подорожі не можна описати словами", - свідчить напис на фото, зробленому відомим американським фотографом Енн Лейбовіц. Реклама повинна з"явитися в журнальній пресі в наступному місяці.
Доходи від цієї реклами Річардс планує пожертвувати екологічному проекту Climate Project, який ініціював колишній віце-президент США і лауреат Нобелівської премії Ал Гор, і який підтримує LouisVuitton.
Раніше в рекламі LouisVuitton брали участь такі зірки як Катрін Деньов, Скарлетт Йоханссон і Ума Турман, а також президент СРСР Михайло Горбачов.
У основі нової рекламної акції LouisVuitton лежить ідея art duvoyage. "Кампанія будується на "подорожі особи", що має на увазі кардинальні зміни в житті людини. Тому ми зупинилися на людях, з чиїм ім"ям асоціюються великі зміни", - розповідав раніше віце-президент по маркетингу LouisVuitton Пьєтро Беккарі, повідомляє AFP.
Коментарі