Київська міська адміністрація прийняла рішення запустити проект розбудови маршруту міської електрички і вже в цьому році запланувала реконструювати існуючу платформу "Сирець", збудувати накриття платформи та почати облаштування пересадочного вузла.
Аналогічні роботи будуть зроблені і на станції "Борщагівська".
На це в бюджеті міста на 2010 року планують закласти близько 30 мільйонів гривень, повідомляє прес-служба КМДА.
Також столична мерія планує цього року розпочати будівництво подовженої трамвайної лінії від проспекту Ватутіна до додаткової зупиночної платформи "Троєщина - 2". Закінчити будівництво хочуть у 2010 році.
По його завершенню мешканці майже всіх мікрорайонів житлових масивів "Вигурівщина" та "Троєщина" зможуть під"їжджати до нової зупиночної платформи "Троєщина-2".
Наступним кроком реалізації проекту "Міська електричка" буде введення в експлуатацію ще двох зупиночних платформ - "Рубежівська" та "Вишгородська", хоча коли це буде - невідомо.
Зараз розглядається можливість реконструкції існуючих платформ. Крім того, до метрополітену планується підвести 2 стрічки травелатора з накриттям, 4 ескалатора, реконструювати близько 400 м тротуару.
На станції "Вишгородській" проект передбачає з"єднання платформи та ринку ескалаторним підйомником висотою 6 м з навісом.
Цей проект має на меті завершити Північне півкільце, що проходить на відстані 4-8 км від центру міста, має довжину 29,7 км та налічує 14 зупиночних пунктів. Середня довжина перегону електропоїзду на маршруті буде складати 2,1 км.
До спільної роботи у цьому напрямку залучені фахівці "Київпастранс", "Київпроекту", Південно-західної залізниці та "Київського інвестиційного агентства", повідомили у прес-службі мерії.
За матеріалом Українська правда
Коментарі