Вся відповідальність за впровадження іменних квитків ляже на плечі касирів та провідників. Про це на прес-конференції заявила заступниця голови вільної профспілки Південної залізниці Лариса Українець.
"Мені боляче за наших провідників. Якщо пасажир забув документ, та має при собі квиток, — його не пропускають у вагон. Це пишеться на провідника. Якщо касир помилився, теж пишеться скарга. Провідник, первіряючи квитки і документи, в одній руці тримає рацію і прапорець. В іншій — квиток і паспорт. Але ж у нього лише 2 руки. А якщо ще й на посадку дають 10 хвилин?" - сказала Українець.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Іменні квитки на поїзди вигідні лише органам внутрішніх справ" - експерт
Вона зауважила, що після нововведення, якщо пасажири затримаються на потяг — залишиться, наприклад, 1 хвилина до відправлення, і провідник не встигає перевірити документи, то потяг затримують відповідно до розкладу руху інших потягів — від 1 хвилини до 1 години. Відбувається збій графіку.
Лариса Українець розповіла, що штраф за провину провідника складає 8, 500 грн, а середня зарплатня — 2200 грн.
"Найприкріше те, що міліція бачить як перекупники продають квитки — і не реагує. Але ж це не провідник порушує, а вищестоящі чиновники", - переконана представник профспілки
Коментарі
4