Учасники опитування, переконані, що при бічному ударі цей пристрій може задушити людину. Або, наприклад, при лобових зіткненнях на високій швидкості буває так, що людина, що вилетіла через скло, залишається в живих, а пристебнутий ременем, будучи затиснутим в машині, - навпаки вмирає. Існує також ризик захлинутися, якщо машина падає у водоймище або згоріти при її займанні. Проте вони абсолютно не думають про кілька сотень сценаріїв аварій, при яких ремінь неодмінно врятує їм життя.
Найчастіше ігнорують ремені безпеки молоді люди і чоловіки взагалі. Молодіжна упевненість в собі часто грає з ними злий жарт. Також дуже рідко виявляються пристебнутими пасажири задніх сидінь. У списку того, хто рідше інших учасників дорожнього руху користується ременями, знаходяться і ті, чия робота пов"язана з постійним управлінням автомобілем - це водії вантажівок і таксисти. Причому, це пов"язано зовсім не з якимось професійним кодексом або кічем, їх просто переслідує особливий страх.
Діяльність цих людей пов"язана з ризиком, піддатися нападу або бути пограбованим, і вони бояться, що якщо вони будуть пристебнуті, і грабіжник не зможе викинути їх з салону, він обов"язково їх уб"є.
Дослідження показали, що частіше водії залишають бовтатися ремінці на центральній стійці під час поїздок пізно увечері або рано вранці, коли машин на дорогах не так багато і шанс потрапити в аварію не великий. Вони не думають про те, що авто рухаються з великою швидкістю і якщо аварія все ж трапитися, їм краще бути пристебнутими. Зате небажання пристібатися у пробці - раціональніше. В умовах трафіку з"ясовується, що ремінь "заважає" і "тисне".
Ще працівникам TRM вдалося з"ясувати - багато водіїв помилково вважають, що якщо їх автомобіль обладнаний подушками безпеки, то ремені їм не потрібні зовсім, що, звичайно ж, є великою помилкою - при не пристебнутому ремені, подушка, що вистрілює в обличчя з величезною швидкістю, у багато разів підсилює зіткнення. Newsland.
Коментарі