Американська асоціація гуманістів оголосила у вівторок про запуск $40,000 рекламної кампанії під назвою "свята без бога" у Вашингтоні, в якій більше ніж 200 плакатів будуть розклеєні в місцевому метро.
Реклами запитуватимуть громадян "Чому вірити в Бога?" та заохочуватимуть їх "бути добрими просто ради добра."
Деякі представники релігійних груп розкритикували кампанію, говорячи, що мораль та наміри бути добрим виходять з віри в Бога.
"Ми не хочемо залишати атеїстів з їх переконаннями самотніми під час свят, - говорить Рой Спекхардт, виконавчий директор Асоціації. - Мораль не народжується з релігії. Це набір цінностей, що виникли на основі співпереживання, відчуття справедливості та досвіду."
Фред Едвордс, завідуючий відділом зовнішніх зв"язків Асоціації, говорить, що кампанія націлена не на віруючих людей, а на скептиків та гуманістів, повідомляє CNS News.
Коментарі