Четвер, 29 січня 2009 20:22

Американцям за рік показали 4,5 трильйона банерів

Американські інтернет-користувачі за минулий рік подивилися 4,5 трильйона банерів, йдеться в січневому звіті comScore "DigitalYearinReview". В середньому кожен користувач переглядав по дві тисячі банерів на місяць. Кількість показів банерів плавно знижувалася впродовж майже всього року.

Найбільшими рекламодавцями у сфері медійної інтернет-реклами в листопаді 2008 року стали корпорація AT&T, сайти Microsoft, ApolloGroup, SprintNextel і UnitedOnline. Банери AT&T були показані 6,6 мільярда разів, Microsoft - 4,1 мільярда разів, а ApolloGroup - 3,8 мільярда.

У свою чергу, найбільшими рекламними майданчиками виявилися сайти, що належать Yahoo!, FoxInteractiveMedia, компанія AOL і соціальна мережа Facebook. Yahoo! показала в листопаді понад 37 мільярдів банерів, Fox - близько 35, а AOL - більше 18.

Дослідження не враховувало відеорекламу. При цьому автори звіту вказують, що багато рекламодавців переходять від статичної банерної реклами і richmedia до відеореклами в інтернеті, повідомляє Lenta.ru.

Зараз ви читаєте новину «Американцям за рік показали 4,5 трильйона банерів». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 1542
Голосування Чому "Динамо" вилетіло з Ліги чемпіонів?
  • 1) слабкий тренер
  • 2) Суркіси - вчорашній день футболу
  • 3) нефарт
Переглянути
Погода