Американські інтернет-користувачі за минулий рік подивилися 4,5 трильйона банерів, йдеться в січневому звіті comScore "DigitalYearinReview". В середньому кожен користувач переглядав по дві тисячі банерів на місяць. Кількість показів банерів плавно знижувалася впродовж майже всього року.
Найбільшими рекламодавцями у сфері медійної інтернет-реклами в листопаді 2008 року стали корпорація AT&T, сайти Microsoft, ApolloGroup, SprintNextel і UnitedOnline. Банери AT&T були показані 6,6 мільярда разів, Microsoft - 4,1 мільярда разів, а ApolloGroup - 3,8 мільярда.
У свою чергу, найбільшими рекламними майданчиками виявилися сайти, що належать Yahoo!, FoxInteractiveMedia, компанія AOL і соціальна мережа Facebook. Yahoo! показала в листопаді понад 37 мільярдів банерів, Fox - близько 35, а AOL - більше 18.
Дослідження не враховувало відеорекламу. При цьому автори звіту вказують, що багато рекламодавців переходять від статичної банерної реклами і richmedia до відеореклами в інтернеті, повідомляє Lenta.ru.
Коментарі