Київську міськадміністрацію (КМДА) зобов'язали розробити механізм боротьби з безладним розклеюванням оголошень у Києві. Чиновникам доручили шукати порушників за вказаним в оголошенні номером телефону і "діставати" їх дзвінками кожних 2 хвилини.
Про це повідомили на засіданні Київради.
Депутати розглянули і підтримали проект цього рішення. Авторами документа виступили депутати Київради Дмитро Стрижов (фракція "Об'єднання "Самопоміч") і Сергій Майзель (фракція "Солідарність").
"У Києві слід "заборонити розміщення оголошень, написів, інформаційно-агітаційних листівок, плакатів, в тому числі рекламного змісту, на об'єктах і елементах благоустрою, не призначених для цього - зокрема на засобах та обладнанні зовнішнього освітлення, дорожньому покритті, парканах, фасадах будівель і споруд, на інших видах вуличного обладнання міста", - йдеться в проекті рішення.
Підприємцям, які проігнорують правила і надалі будуть розміщувати рекламні оголошення в не призначених для цього місцях, "кожні дві хвилини буде надходити автоматизований дзвінок, який блокуватиме лінію, а потім - не дозволяти потенційним покупцям (користувачам послуг) з ними зв'язок", передбачає проект рішення.
Департамент міського благоустрою та збереження природного середовища Київської міськдержадміністрації (КМДА) і відділи контролю за благоустроєм районних в Києві держадміністрацій повинні проводити заходи з очищення елементів благоустрою від реклами.
Поки що документ носить декларативний характер - в КМДА протягом двох місяців повинні підготувати проект рішення з відповідною зміною в "Правила благоустрою міста Києва", затверджені рішенням Київради 25 грудня 2008 року. Але неясно, які зазначені заходи будуть співвідноситися з прописаною в КУпАП відповідальністю за розклеювання оголошень у невстановлених законодавством місцях. За це передбачена адміністративна відповідальність.
В ході обговорення на засіданні Київради документ піддавався критиці.
"Методи боротьби за допомогою телефонних дзвінків не будуть ефективні і потрібно шукати більш радикальні механізми тиску", - заявив депутат Ігор Мірошниченко (фракція ВО "Свобода").
У документі потрібно прописати пункт про збільшення кількості в Києві спеціальних дощок для оголошень, підкреслила депутат Тетяна Меліхова (фракція ВО "Батьківщина").
В результаті проект рішення з правкою Меліхової підтримав 81 депутат.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Треба заборонити політичну рекламу"
У липні 2017 року в Києві з'явилася соціальна реклама, яка агітує відмовитися від російської мови і порівнює її з інфекцією. На плакаті зображена людина з висунутим язиком, пофарбованим у триколор із надписами "агресія", "імперіалізм", "війна".
Коментарі
1