Ексклюзиви
Субота, 22 грудня 2007 07:10

У місті презентували трамвай майбутнього

Автор: фото: Євген КОЛЕСНИК
  Двоє киян (справа — Терентій Олексійович, зліва — Микола Савчук) оглядають знадвору новий трамвай австрійської фірми ”Сіменс”. Терентій Олексійович не знав, як розшифровується КМДА
Двоє киян (справа — Терентій Олексійович, зліва — Микола Савчук) оглядають знадвору новий трамвай австрійської фірми ”Сіменс”. Терентій Олексійович не знав, як розшифровується КМДА

Протягом тижня кияни мали нагоду оцінити переваги та недоліки трамвая австрійської компанії "Сіменс". Виставили його у павільйоні біля універмагу "Україна", що на площі Перемоги, 3. До 2011 року мерія планує замінити такими половину трамвайного парку.

Оцінити австрійські трамваї прийшли багато киян. Представник компанії "Сіменс Мобайл" в Україні Олена Стрільченко, 22 роки, розповіла, що лінії для них треба будувати "з нуля".

— Потрібно будувати нові маршрути й облаштовувати нові станції, — каже жінка. — Перший маршрут можуть прокласти від вулиці Милославської до станції метро Бориспільська. Другий — від Михайлівської Борщагівки — до станції метро Лук"янівська.

Такий трамвай вигідний для Києва, бо має швидкість до 70 км/год, а термін його експлуатації — 30 років. Салони обладнані кондиціонерами, електроніка інформує пасажирів про станції. Та й салон у нього комфортний і зручний, говорить Олена Стрільченко.

— Ну чого ви людям очі замилюєте? Він зовсім не зручний, зверніть увагу на ці шість розташованих по колу сидінь. Прохід між ними надто вузький, взагалі немає поручнів. Давайте всі сядемо, а ви переконаєтесь — пройти між пасажирами не буде як, — каже киянин Микола Савчук, 61 рік.

Кияни займають місця. Між ними намагається протиснутися бабуся із торбиною. Їй заважають пройти ноги пасажирів.

— Завод розмістив так сидіння, бо треба було закрити мотори. Вони розташовані за сидіннями, — веде далі Олена Стрільченко.

— Але в наших трамваях зуміли сховати мотори так, щоб пасажирам було комфортно, хоч трамваї і віджили своє, — каже Станіслав Ковшун, 46 років. — Тут мало місць для сидіння, всього 20. Ті ж, хто стоятиме, не зможуть вхопитися за поручень.

— Цю машину не кидає в різні боки під час руху, — продовжує Олена Стрільченко. — Пасажири можуть впевнено стояти на місці, розмовляти по телефону. Їм не потрібно триматися за поручень.

Оцінивши салон зсередини, кияни уважно вивчили зовнішній вигляд трамвая. Київський пенсіонер, 81-річний Терентій Олексійович, уважно водить зашкарублим пальцем по емблемі, наклеєній у нижньому правому кутку лобового скла. На ній зображено святого Андрія Первозванного — символ Києва. Під святим — чотири літери КМДА, офіційне скорочення київської мерії.

— То це що виходить? Космічна... Машина... — на повному серйозі каже пенсіонер і запинається, підбираючи слова для двох наступних літер — "Д" і "А".

— Да, точно, це — інопланєтяни, — відмахується рукою Микола Савчук.

Наприкінці наступного року комунальне підприємство "Київпастранс" готове зібрати в Дарницькому трамвайному депо п"ять таких машин. А 2009-го — 20–40 трамваїв. Гендиректор "Київпастранса" Микола Ламбуцький підрахував: вартість зібраного в Києві трамвая на 40% дешевша, аніж купленого за кордоном. "Сіменс" розробив для Києва два види такого громадського транспорту — трисекційні трамваї, розраховані на 260 пасажирів, та чотирисекційні — на 320 осіб.

Зараз ви читаєте новину «У місті презентували трамвай майбутнього». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3808
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода