У Києві існує три способи оплати за парковку: через паркомат, мобільний банкінг або абонемент.
Але й досі в центрі міста працюють люди в яскраво-жовтих жилетах без розпізнавальних знаків. Неофіційно вони стягують оплату за парковку зі столичних водіїв. При цьому не всі паркувальники працюють поза законом: є фіксовані паркомісця та оформлені договори з юридичними особами, передає програма "Народна прокуратура".
"Під час рейду з поліцією були зафіксовані факти, коли колишні співробітники підприємства дійсно працювали на паркувальних майданчиках", - розповів заступник директора КП "Київтранспарксервіс" Євген Скорина.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Повідомили, скільки коштують талони на стоянку в столиці
Встановлювати паркомати в столиці почали з 2008-го. У тому ж році вперше провели тендер за бюджетні кошти і закупили 57 паркоматів за ціною 106 тис. грн кожен. Всього виклали понад 6 млн грн.
Паркомати встановлювала компанія ТОВ "Київ сіті девелопмент". У цей час компанією керувала Марина Погибко. Тоді вона займала в КМДА посаду начальника Головного управління економіки та інвестицій. Це може послужити свідченням конфлікту інтересів.
Половина паркоматів, встановлених в 2008 році компанією "Київ сіті девелопмент" зараз не працюють. А Марина Погибко нібито зникла, через що потрапила в список осіб, яких розшукує поліція.
Другий тендер на паркомати був проведений в 2012 році - внутрішній конкурс КП "Київтранспарксервіс". Компанія "СЕА електротехніка" поставила паркомати вдвічі дешевше - 30 паркоматів за ціною 46 тис. грн кожен.
"На балансі у них 87 паркоматів. У частини з них, а саме у 47 пристроїв, вийшов термін ліцензії на фіскалізатор, який видає чек водієві. Треба або продовжувати ліцензію, або замінити фіскалізатор. Таким чином, не працюють більше половини паркоматів. Зараз ведуться переговори з інвестором про встановлення більш 100 багатофункціональних пристроїв", - розповів Євген Скорина.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У мерії похвалилися результатом відмови від паркувальників
За 2016 рік сума надходження від денного паркування становили 21,3 млн грн, натомість витрати - 19,1 млн грн. У січні 2017-го сума надходжень від денного паркування склала 1,54 млн грн, витрати - 1,92 млн грн. Отже, сума витрат перевищує суму надходжень на 380 тис. грн. 10 серпня в столиці припинили роботу паркувальники. За правилами паркування стежать інспектори. Вони мають право накладати штрафи за неправильне паркування чи евакуювати машину.
Коментарі