середа, 12 лютого 2020 20:25

Протести далекобійників в Києві організував скандальний ексміністр Червоненко

Протести далекобійників в Києві організував скандальний ексміністр Червоненко
Протести далекобійників в Києві організував одіозний екс-міністр транспорту Євген Червоненко. Фото: Уніан

Протести далекобійників-членів Асоціації міжнародних автомобільних перевізників під Києвом і в центрі столиці організував ексміністр транспорту України Євген Червоненко, відомий завдяки численним скандалам та бійкам, а також українофобським заявам на російських пропагандистських телеканалах. Мета цього мітингу - не встановлення прозорих правил гри на ринку, а збереження для АсМАП позиції монополіста.

Про це заявив в Facebook відомий український юрист, політичний оглядач і блогер Михайло Шнайдер. Він розповів, що після того, як потрапив у затор через мітинги в столиці, вирішив з'ясувати, чим саме були викликані протести, пишуть "Українські новини".

"Асоціація-монополіст (АсМАП) принципово противиться реформуванню видачі дозволів на проїзд вантажних автомобілів по території іноземних держав. Наш новий Кабмін і Міністерство інфраструктури вирішили реформувати галузь і ввели сервіс попереднього замовлення (електронного бронювання) дозволів на міжнародні перевезення вантажів: www.e-transport. gov.ua. Таким чином, компанія-перевізник бронює дозвіл на сайті, а копії документів надає інспектору на пункті видачі дозволів. Так мінімізуються корупційні ризики", - написав Шнайдер.

За його словами, оскільки сусідня Польща забезпечує Україну своїми дозволами на в'їзд вантажних машин в недостатній кількості, учасники ринку знаходяться в абсолютно рівних умовах: отримати дозвіл є шанс навіть у "компанії-новачка".

"Ну а чого ж хоче АсМАП? Повернути старі схеми, коли квотування було адресним (до речі, за принципом РФ, на чому наполягала асоціація ще в 2000-х). Це дозволяло б монополісту забирати більшість дозволів під себе, вести нечесну конкуренцію і не запускати новачків на ринок. Справа в тому, що річна квота дозволів для України і так мало змінюється, а минулого року (при знаменитому міністрі Омеляні) ще і зменшилася. Це створює ризики для АсМАП, яка побоюється втратити свою монополію на ринку вантажних перевезень" , - зазначив юрист.

На його думку, саме це є причиною акцій протесту міжнародних вантажних перевізників - членів АсМАП. "Тому ми і спостерігаємо стільки шуму. Тому асоціація ігнорує той факт, що незабаром за дорученням міністра інфраструктури Криклія буде створено робочу групу із залученням перевізників з метою вироблення спільного бачення розвитку всієї галузі. Адже АсМАП не потрібні чесні і прозорі правила гри на ринку - їм потрібно тільки одне: зберегти свої позиції і царські привілеї. і нічого страшного, якщо ми в зв'язку з цим бардаком запізнилися на роботу або важливу зустріч - АсМАП думає тільки про власний заробіток", - переконаний блогер.

Михайло Шнайдер також висловив слова підтримки главі Міністерства інфраструктури України Владиславу Криклію, який після призначення на цю посаду в серпні 2019 го почав впевнено реформувати галузь. "У зв'язку з цим я хочу підтримати нашого міністра Владислава Криклія і настійно порадити не піддаватися на дрібні провокації", - заявив юрист.

Шнайдер закінчив свій пост хештегами #електронні_дозволи_так і #квотування_ні.

Раніше депутат Київської обласної ради та заступник голови ГО "Всеукраїнська люстрація" Олександр Аронець заявив, що вимоги далекобійників, які перекрили під'їзди до Києва і безпосередньо центр столиці, є абсурдними, а сама акція протесту заважає нормальному функціонуванню мегаполісу.

"Тепер все стало на свої місця. Акцію перевізників організував скандальний ватник Червоненко. Ще той рєшала ... Тепер загрожує Києву транспортним колапсом. Думаю, кияни покажуть на його місце, якщо він спробує шантажувати чиновників, взявши в заручники простих громадян! Причому, дуже активно і швидко поставлять його на місце!" - констатував Олександр Аронець.

Нагадаємо, вранці 12 лютого представники компаній, які здійснюють міжнародні перевезення вантажів, заблокували дороги на в'їзді до Києва і центр столиці за допомогою вантажних фур. Серед вимог протестувальників - скасування повторного зважування вантажівок. Пілотний проект WiM - систему зважування вантажівок в русі (автоматичного габаритно-вагового контролю) - ініціювало Мінінфраструктури восени 2019 року.

Зараз ви читаєте новину «Протести далекобійників в Києві організував скандальний ексміністр Червоненко». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути