Минулої неділі ввечері у приміщенні молодіжного комп"ютерного клубу "Л-Клуб" у "Метрограді" (Бессарабка) зібрався натовп зівак. Вони спостерігали, як охоронці обшукували та намагалися привести до тями знайденого ними на підлозі закладу непритомного молодого чоловіка. Той лежав напівроздягнений, був увесь у подряпинах та помаді.
Сцена виглядала так. Спочатку на місце злочину приходять люди, які своїм виглядом нагадують оперативників і криміналістів. Вони шукають сліди злочину, опитують свідків. Розмовляють голосно, аби в натовпі добре чули подробиці розмови. Потім знаходять свідка. Він стверджує, що за постраждалим увесь день тінню ходила дівчина. Урешті вона напала на нещасного в приміщенні клубу й нібито зґвалтувала його.
Невдовзі "постраждалого" відносять до біло-синього пікапа з написом "Моральний патруль" (збоку він дуже нагадує міліцейське авто). Глядачам пояснюють, що вони були свідками шоу-розіграшу, роздають візитки з контактами підприємства, яке організувало виставу. Після цього "криміналісти" та "експерти" сідають у машину та їдуть.
Усі ролі грають професійні актори. Завдяки таким шоу рекламна агенція допомагає привернути увагу відвідувачів до конкретного розважального закладу.
Учора авто з написом "Моральний патруль" бачили на вул. Саксаганського. Подібні акції агенція провела в неділю у Харкові та Львові.





















Коментарі