середа, 24 січня 2007 17:54

Міські рекламісти вигадали шокуючу рекламу

Минулої неділі ввечері у приміщенні молодіжного комп"ютерного клубу "Л-Клуб" у "Метрограді" (Бессарабка) зібрався натовп зівак. Вони спостерігали, як охоронці обшукували та намагалися привести до тями знайденого ними на підлозі закладу непритомного молодого чоловіка. Той лежав напівроздягнений, був увесь у подряпинах та помаді.

Сцена виглядала так. Спочатку на місце злочину приходять люди, які своїм виглядом нагадують оперативників і криміналістів. Вони шукають сліди злочину, опитують свідків. Розмовляють голосно, аби в натовпі добре чули подробиці розмови. Потім знаходять свідка. Він стверджує, що за постраждалим увесь день тінню ходила дівчина. Урешті вона напала на нещасного в приміщенні клубу й нібито зґвалтувала його.

Невдовзі "постраждалого" відносять до біло-синього пікапа з написом "Моральний патруль" (збоку він дуже нагадує міліцейське авто). Глядачам пояснюють, що вони були свідками шоу-розіграшу, роздають візитки з контактами підприємства, яке організувало виставу. Після цього "криміналісти" та "експерти" сідають у машину та їдуть.

Усі ролі грають професійні актори. Завдяки таким шоу рекламна агенція допомагає привернути увагу відвідувачів до конкретного розважального закладу.

Учора авто з написом "Моральний патруль" бачили на вул. Саксаганського. Подібні акції агенція провела в неділю у Харкові та Львові.

Зараз ви читаєте новину «Міські рекламісти вигадали шокуючу рекламу». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 7644
Голосування Якби вибори мера Києва відбувалися найближчим часом, за кого б віддали свій голос?
  • Віталій Кличко
  • Борислав Береза
  • Микола Томенко
  • Марина Порошенко
  • Роман Грищук
  • Олексій Кучеренко
  • Андрій Іллєнко
  • Сергій Притула
  • Юрій Левченко
  • Свій варіант
Переглянути