Нанесення нової розмітки на столичних дорогах планують завершити на початку червня. Їх почали фарбувати у травні, через холодний і дощовий квітень. Про це "ГПУ" повідомляє генеральний директор корпорації "Київавтодор" Георгій Глінський.
— Я не дозволяв наносити її в холодну погоду, тому що це гроші, викинуті на вітер. Вона протрималася б два-три тижні. Вже мали досвід такої "роботи", — пояснює керівник.
За його словами, навесні розмітку наведуть на 430 вулицях. Графік робіт склали.
— Працюємо вночі, тоді немає машин. Удень відпочиваємо, або наводимо розмітку на другорядних дорогах, де рух не перевантажений. Креслимо пішохідні переходи, — каже директор.
Георгій Глінський каже, що в місті застосовують нову технологію — нанесення холодного пластику. Це дорого, але смуги служитимуть два-три роки. Таку розмітку зроблять лише на вулицях, де асфальтне полотно нове чи реконструйоване. Тобто, де його не замінюватимуть протягом кількох років.
— Потрохи реконструюємо вулицю Фрунзе — водії скаржаться на неї найбільше. А всерйоз візьмемося за рік. Трамвайні колії на ній укладемо в асфальт, бетонні плити демонтуємо, замінимо асфальт по боках. Уже підписане розпорядження про реконструкцію колій на Глибочицькій. Там бетонні плити замінять спеціальними, м"якими, — веде далі Глінський.
Найближчим часом реконструюватимуть також вулиці Зої Гайдай, Героїв космосу, Гончара, Шамрила, Вишгородську, просп. Повітрофлотський та бульв. Шевченка. Роботи на площі Московській тривають за графіком. Щоправда, досі в іншу будівлю не переїхало Управління з боротьби з організованою злочинністю. Це може затримати реконструкцію. За кілька тижнів тут встановлять бетонні "подушки", якими пройде естакада.
Підготовчі роботи з будівництва на Поштовій площі розпочнуть наприкінці року.
Прогноз керівника "Київавтодору" щодо розвитку міських автошляхів песимістичний.
— Можна будувати шляхопроводи, розширювати дороги, зводити естакади. Але за три роки ситуація буде такою ж — місто стоятиме у пробках. Бо створюються сприятливі умови для купівлі авто. Тому треба рухатися європейським шляхом і розвивати альтернативні види транспорту: велосипеди, мопеди, автобуси, трамваї, — впевнений Георгій Глінський.
Коментарі