Пʼятниця, 04 липня 2008 07:11

Далекобійники скаржаться на відсутність стоянок під Києвом

Автор: фото: Олена ВАЛЬЧУК
  2 липня 2008 року, друга година дня. Далекобійник Ярослав Мисків чекає восьмої години вечора, щоб в’їхати до Києва
2 липня 2008 року, друга година дня. Далекобійник Ярослав Мисків чекає восьмої години вечора, щоб в’їхати до Києва

Другий місяць діє обмеження мерії на рух вантажівок. Фури не пускають із сьомої ранку до восьмої вечора — містом вони їдуть уночі.

— Такий гул стоїть. Фури мчать усю ніч, спати не можу, — скаржиться Ірина, 35 років, яка живе на вул. Якуба Коласа у Святошинському районі. Щоночі там десятки вантажівок заїжджають у корпорацію "БМ Груп" (вул. Жмеринська, 26), яка займається перевезеннями.

Опівдні на житомирській трасі при в"їзді в місто стоять кілька фур. Водії чекають вечора.

— Ви не бачили, що тут ближче до вечора робиться. Машини стоять уздовж траси кілометрів на 15, інколи ця черга тягнеться аж до повороту на Макарів, а це більше як 30 кілометрів, — каже "ГПУ" далекобійник, львів"янин Ярослав Мисків, 46 років. Він везе у столицю будматеріали. — Щодня тут такі черги.

Чоловік зауважує, що машини зупиняються там, де є місце.

— Багато водіїв, щоб не сидіти в машині, виходять у ліс. Збирають чорницю, гриби. Я думав, що мені сьогодні вдасться проскочити даїшників. А тепер доведеться чекати, — додає Мисків. Чоловік стверджує, що нині безпечно залишати машину.

— Це ж вам не Росія, і не 1990 роки, що хулігани можуть вкрасти щось чи порізати, — говорить водій Юрій Бойко, 48 років, родом із Донецька. Він приїхав із Польщі пустою фурою. У Києві має завантажуватися. У п"ятницю завезе продукти в Житомир, а потім поїде додому. Каже, не бачився з сім"єю два місяці.

На питання, чи звикли вони до такого нововведення мерії, знизують плечима.

— Звичайно, нам не хочеться марнувати час, але що робити? — веде далі Мисків. — При Кучмі була ідея у чиновників зробити такі бази під Києвом, щоб фури не заїжджали в місто, а перевантажували товар на менші машини. Таке рішення нам більше сподобалося би.

Чоловіки пояснюють, що в Європі водії працюють погодинно.

— А в нас — за кермом, доки не заснеш. Коли я їду за кордон, то працюю по 4,5 години, потім годину відпочиваю. Далі знову в дорозі 4,5 години, і дев"ять годин сплю, — ділиться Бойко. — Усі дані записують картки — шайби, які вставляю у спеціальний пристрій у кабіні. Там автоматично вказується, скільки я проїхав кілометрів, з якою швидкістю, скільки годин спав. Якщо перепрацював — поліція штрафує на тисячу євро.

За словами далекобійника, за кордоном також є години, коли забороняють в"їжджати в місто.

— У мене є графік. Наприклад, учора не можна було їхати Польщею з восьмої ранку до другої дня. Але там же стоянки, паркінги нормальні, є душ — усе цивілізовано.

Бойко запрошує подивитися свою кабіну. На полиці, де спить далекобійник, акуратно розкладені речі на рушнику. Каже, виправ у Польщі на стоянці для фур. Під ногами в кабіні лежить чистий килим. У машині є холодильник, телевізор, морозильник, супутниковий  телефон.

Біля траси Київ—Житомир розташоване невелике кафе. Ярослав Мисків там обідав.

— Заплатив 20 гривень за борщ, картоплю з відбивною і салат. Але поїв — що газету прочитав, — розповідає. Натякає, що дають малі порції.

Водії стверджують: у Київській області і в самій столиці все дорожчає.

— Я от нічого тут не купую. Продукти беру в Польщі, там і ціни нормальні — м"ясо — по 30 гривень за кілограм, а сало копчене — по 6. Потім забиваю всім цим холодильник у кабіні і живу так місяцями в дорозі, — зазначає Юрій Бойко.

За добу через місто проїжджають майже 12 тисяч вантажівок

Навколо Києва в межах 50 км облаштовані 159 пунктів для вантажного автотранспорту на 2806 місць. Вартість сервісних послуг у таких пунктах: охорона машини — 27 грн на добу, проживання — 180-320 грн на добу.
За словами Дениса Басса, 30 років, першого заступника голови КМДА, щодня через Київ проїжджає майже 12 тис. вантажівок. Раніше столицею вдень перевозили вантажі 4 тис. машин. Тепер їх кількість скоротилася до 1 тис. Це сміттєвози, автомобілі "Укрпошти", авто, які перевозять продукти харчування.

Зараз ви читаєте новину «Далекобійники скаржаться на відсутність стоянок під Києвом». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише авторизовані користувачі

Голосів: 3401
Голосування Якими правами слід наділити жителів Києва без прописки?
  • Безкоштовною медичною допомогою, можливістю безкоштовного навчання дітей у школах та виховання в дитсадках
  • Голосуванням за муніципальну владу
  • Участю в голосуванні щодо перейменувань вулиць і зелених зон, зведення будівель та споруд
  • Громадяни мають вирішувати долю того населеного пункту, де вони прописані
  • Залишити без змін
  • Свій варіант напишіть у коментарях
Переглянути
Погода