У найближчі роки бюджет Києва не дозволить розпочати будівництво метро на Троєщину.
Про це повідомив перший заступник голови КМДА Геннадій Пліс, передає "Обозреватель.LIVE".
"Вартість будівництва - 1,7 мільярда. Таких грошей у міста немає. Потрібні кредити, а ми ще не повернули попередні. Є певні обмеження, коли можна брати кредит. На сьогодні у нас кредитів більше, ніж ті обмеження", - повідомив чиновник.
Депутати шукають інші проекти щодо вирішення транспортної проблеми.
"Щодо метро, то на сьогодні у нас є, наприклад, і альтернативні варіанти. Метро нам потрібне, але чи можна вирішити щось швидше? Щоб сьогодні правий берег поїхав на лівий без проблем", - додав Пліс.
Альтернативним варіантом може стати залізничний наземний транспорт.
"У нас є кільце електрички, яке ефективно не використовують. Його завантажують на 10%. Там три поїзди на день, а утримується ціла мережа. Ніщо не заважає використовувати це кільце для трам-трейн, який рухається по трамвайних і залізничних коліях. Цей проект коштує всього 100 мільйонів і готовий працювати як наземне метро. Скажіть, яка різниця людині - їхати під землею або по землі?", - підсумував він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Яким буде метро на Троєщину
Київська міськдержадміністрація домовилася з китайською компанією China Railway International Group про будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метрополітену на житловий масив Вигурівщина-Троєщина.
Коментарі