Якщо кияни вважають якусь із отриманих платіжок за комунальні послуги завищеною, вони можуть оскаржити цей рахунок. Особливо якщо послуга не надається належним чином.
Про це каже начальник головного територіального управління юстиції Станіслав Куценко в ефірі ObozTV.
За його словами, завищені платіжки та неякісне надання послуг можна оскаржити, подзвонивши на гарячу лінію КМДА 1551. Однак, з послугами гарячого водопостачання і опалення буде складніше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Населення Києва зросте до 5 млн
"Тут треба складати акти. Наприклад, якщо з крана з гарячою водою йде холодна, то треба з іще двома людьми це засвідчити і надіслати відповідний протокол до ЖЕКу або обслуговуючої контори", — пояснив чиновник.
Жителів Києва шокували комунальні платіжки за січень. Рахунки у середньому зросли на 500 грн.
Коментарі