У мережі вперше виклали унікальні фотографії будівництва двох підземних тунелів через Дніпро в Києві.
Для киян ці недобудови більше відомі як "Сталінське метро", пише блогер Reibert у себе в ЖЖ.
Залізничні тунелі почали будувати 1938 року. Будівництво мало назву №1 НКПС. Тунелі повинні були стати основою для комплексу підземних залізничних переходів під руслом Дніпра.
Для цього створили інфраструктуру: бетонні заводи, допоміжні залізниці, компресорні та електростанції, житлові бараки, їдальні, різні адміністративні та побутові приміщення.
За проектом передбачалося продублювати 2 залізничні мости в районі Києва - Петрівський і Дарницький.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Автора проекту Київського метро заслали на Далекий Схід
Будівельно-монтажні роботи тривали до серпня-вересня 1941 року. Були зупинені німецькими бомбардуваннями та загрозою захоплення Києва.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 71 рік тому в Києві розпочалося будівництво століття
Після 1943-го розглядалася можливість продовження будівництва. Однак за кілька років продовження будівництва визнали недоцільним. Управління №1 НКШС розформували, а на його основі створили Управління будівництва метрополітену в Києві - Київметробуд.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Із 52-метрової бетонної труби можна зробити галерею
Будівництво в Альпах тунелю Сен-Готард тривало 17 років та коштувало $12,3 млрд. Довжина тунелю становить 57,1 км. Прокладка місцями перевищувала 2,3 км. Робітникам доводилося працювати в умовах 46-градусної спеки. Над будуванням працювали цілодобово. Всього 2600 чоловік. 9 з них загинули в результаті нещасних випадків.
Коментарі