середа, 20 червня 2012 12:02

Вчені дослідили найдавніший живопис Австралії

Автор: Фото: AP Photo/Bryce Barker
  Серед зображень - люди і тварини

Археологи встановили вік найдавніших на даний момент аборигенних малюнків з Австралії. За даними археологів, вони були зроблені близько 28 тисяч років тому. Стаття вчених прийнята до публікації в журналі Journal of Archaeological Science, повідомлення про це наводить інформаційне агентство Associated Press.

Брюс Бейкер, археолог з Університету Південного Квінсленда, виявив кам'яний притулок Наварла Габарнманг (Nawarla Gabarnmang) близько року тому, однак результати датування стали відомі тільки зараз.

Вченому вдалося відшукати серед малюнків тварин і людей ті, що були зроблені за допомогою вугільних пігментів. Саме це дозволило провести датування, засноване на визначенні співвідношення в пігментах ізотопів вуглецю. За словами Бейкера, малюнки з Наварла Габарнманг є найстарішими однозначно датованими зразками наскального живопису, знайденими досі в Австралії.