У Радянському союзі працював незвичайний громадський транспорт. У тролейбусах та автобусах відкривали ресторани, перукарні, майстерні та магазини.
Такі машини наказав зробити тоді ще перший секретар ЦК КПРС Микита Хрущов після поїздки до США, пише dzvin.media.
"Улітку 1982 року у Черкасах біля одного з тролейбусів з бортовим номером 229 почало якось дивно пахнути. Не мастилом, не специфічною автопилюкою, а їжею. Із звичайного міського транспорту зробили щось подібне на вагон-ресторан. Там були столики, фіранки на вікнах і килимок на підлозі. Придумали його для того, щоб водії могли нормально пообідати, але невдовзі там почали їсти пасажири. Машину обладнали електропіччю, холодильником, термосами. Страви для оригінального пункту харчування готували у кафе "Дніпро", а на місці лише доводили до кондиції", - розповідає краєзнавець Борис Юхно.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Черги з авоськами і танки на вулицях: показали життя у СРСР 1970-х
У 1960і-ті роки із вантажівок і мікроавтобусів робили "Служби побуту". Вони їздили селами і майстри ремонтували годинники, заправляли шарикові ручки, фотографували та проявляли фотоплівки. Складніші замовлення забирали з собою.
Тоді в села почали виїжджати пересувні перукарні. В автобусі обладнали два зали - чоловічий і жіночий. Вона працювала в місцях скупчення людей, де не було кабінетів краси.
"Лада", "Запорожець", "Волга", "Москвич", УАЗ - ці назви автомобілів відомі водіям ще з часів СРСР. Випущені на радянських заводах машини продавали і в країні, і на Заході. Але якщо одні категорії громадян могли без перешкод купити машину, то інші довго стояли у черзі. Часто люди роками збирали гроші, аби придбати омріяну "Волгу" чи "Москвич".
Коментарі