6 червня 1984 року радянський програміст Олексій Пажитнов презентував гру "Тетріс", створену для комп'ютера "Електроніка-60". Гра практично зразу стала популярною в усьому світі і станом на 2010 рік було продано 170 мільйонів копій для комп'ютерів всіх платформ.
У 1984 році 28-літній Олексій Пажитнов працював в Обчислювальному центрі Академії наук СРСР, де займався питаннями штучного інтелекту та розпізнаванням мови і для тестування ідей використовував головоломки пентаміно - п'ятисигментні плоскі фігури.
Щоб автоматизувати процес тестування, Пажитнов спробував створити програму для складання з пентаміно певних фігур. Однак із-за недостатньої потужності тогочасних комп'ютерів програму довелось написати для тетраміно - чотирисигментних фігурок, що й дало назву новій грі "Тетріс".
Через кілька місяців "Тетріс" став відомим в усьому світі і Пажитнов практично безкоштовно віддав ліцензію на гру угорському бізнесмену Роберту Стейну, який продав права на "Тетріс" компанії Mirrorsoft, а та в свою чергу - компанії Atari Games.
Через недосвідченості Пажитнова в юридичних питаннях у 1989 році шість компаній заявили свої права на "Тетріс".
Коментарі