понеділок, 16 липня 2012 04:00

Археологи знайшли в Болгарії руїни старовинної фортеці, "законсервовані" пожежею

Фото 24chasa.bg

У Болгарії виявили руїни візантійської фортеці V століття нашої ери. Фортеця розташована в районі мису Акін недалеко від міста Чорноморець. За твердженням вчених, вона носила назву Акра, що в перекладі з давньогрецької означає - "фортеця" або "місто", передають зарубіжні ЗМІ.

Самі вчені охрестили своє відкриття "болгарським Геркуланумом". Геркуланум - місто на березі Неаполітанської затоки, що припинило своє існування під час виверження Везувію в 79 році.

Виявлена ??фортеця не загинула в результаті виверження вулкана - вона була знищена під час навали кочівників-аварів. Основою для порівняння c Геркуланум послужило те, що в результаті схожих з геркуланумськими причин багато предметів усередині будівель прекрасно збереглися. Зокрема, цьому сприяв влаштована аварами пожежа, в результаті якого обвалилась більшість дахів в місті, "консервуючи" в деякому сенсі все, що було всередині будівель.